OM KARINA FRA BRAND ID

Kom med bagom personen bag Brand ID og bliv klogere på hvad der driver mig

”Du bygger ikke et stærkt brand via cheat sheets og quick fixes – det kræver hårdt og kontinuerligt arbejde. Men det betyder ikke, at du ikke må have det sjovt og arbejde smart mens du gør det”

– Karina Bech Aagaard

DET HER ER MIG –
AI-GENERERET MIG

Hej, mit navn er Karina Bech Aagaard og jeg er indehaver af Brand ID.
Jeg har mere end 17 års erfaring i at skabe stærke brands og har arbejdet med kendte danske virksomheder som emmerys, Simply Chocolate og SATS.

Jeg er uddannet Brand Designer med speciale i Brand Building og Digital Markedsføring, og jeg holder mig konstant opdateret med den nyeste viden. Senest inden for købsadfærd, hvor jeg har taget en uddannelse i en forskningsbaseret teori.

Jeg bor pt. i Washington, men min virksomhed holder stadig til i Virum – hvilket betyder for dig, at jeg kan arbejde mens du drikker en kaffe, får trænet eller får sat noget søvn på kontoen.

Min drivkraft er at optimere brands for at skabe vækst og resultater. Jeg går kompromisløst efter mine mål, hvad enten det er at gennemføre et maraton eller forbedre et brand. Mit motto er “If you can dream it, you can do it.”

JEG FÅR HØJ PULS NÅR…

Jeg bliver så opslugt af mit arbejde, at jeg ofte glemmer at tage en spisepause. Hver dag er en ny mulighed for at optimere og udvikle brands, og det er det, der får mit hjerte til at slå hurtigere. Måske vil nogle kalde det for Brand OCD – et konstant behov for at forbedre brands, så de opnår deres fulde potentiale.

Jeg får høj puls, når jeg kan bruge min forskningsbaserede viden til at udvikle målrettede brandingstrategier, der skaber mærkbare resultater. Mit konkurrencegen fra sport driver min konstante søgen efter ny viden inden for AI-teknologi og digitale trends. At finde harmoni mellem æstetik og funktionalitet i grafisk design, der sikrer brandet er “on-brand,” giver mig energi.

Karina-businesslook paa trappen